Øystein Nicolaisen vant superfinalen
Øystein Nicolaisen fra Lom vant årets superfinale i gammeldans under NM på trekkspill og durspill på Storefjell. Den dyktige musikeren bød på god dansetakt og fengende musikalsk utførelse.
I superfinalen spilte han mot Malm Trekkspillklubb, Valdres Toraderlag og Ravnestad og dei pårørande.
– Det føles litt som rått parti når jeg stiller med en enslig torader i konkurranse med orkestre og grupper, sa en glad Øystein Nicolaisen da han likevel vant den høythengende pokalen.
Ellers roste han NTL for et flott arrangement, og sa han satser på å komme tilbake også til neste år. Da vil han også prøve å få med enda flere fra toradermiljøet. Øystein er en stor ildsjel og underviser frivillig mange elever på fritida.