Frode Haltli til Osafestivalen

TIL VOSS: Frode Hatli står på programmet for årets utgave av Osafestivalen. (Foto: Antonio Armentano)

Vi har tatt en kikk på det foreløpige programmet til Osafestivalen på Voss. Den går fra 22.-25. oktober. Frode Haltli er blant dem som kan oppleves der. Han skal ha solokonsert 24. oktober. I tillegg stiller han med Frode Haltli Avant Folk Kvintett 25. oktober.

I omtalen av Frode som solist står det følgende: «Haltli tek publikum med på ei reise til Våler i Solør, der han vaks opp etter å ha flytta dit frå Trøndelag som sjuåring. Særleg opptaka av spelemannen Gustav Kåterud (1882-1941) har vore viktige for Frode. Trioen RUSK (med Unni Løvlid og Vegar Vårdal) brukte mykje musikk frå repertoaret hans på to plater utgitt i 2002 og 2006, og Kåterud var og ei stor kjelde til inspirasjon på ECM-plata «Passing Images» i 2007. Sidan den gong har folkemusikken vore ein viktig ingrediens i mange av prosjekta til Haltli, som bl.a. bestillingsverket Grenseskogen til Osafestivalen i 2015 (som no kan høyrast på plata Border Woods, Hubro 2019).

Men no vert det folkemusikk i si reinaste form frå trekkspelaren: Polsdansar, reinlendarar, valsar, visetoner og meir frå Solør og Finnskogen!»

Festivalprogrammet er ennå ikke helt klart på grunn av korona og innreiserestriksjoner, leser vi på nettsida til arrangementet. Men vi nevner at Gjermund Larsen Trio skal ha åpningskonserten. Videre kan man oppleve blant andre Bukkene Bruse, Osamæle med Annbjørg Lien/Roger Tallroth  og Helga Myhr.

Det er Ole Bull Akademiet, Voss Spelemannslag, Voss Ungdomslag og Orkesteret Fossegrimen som arrangerer Osafestivalen.

Per Jørund Grøthe