Miniseminar på Skaret i Møre og Romsdal 31. oktober til 1. november

Miniseminaret vil finne sted på Skaret ved Molde fra 31. oktober til 1. november.

For flere år tilbake var det årlige kurs på Skaret, men nå har det vært opphold i mange år. Vi i styret i NTL Møre og Romsdal har nå i samarbeid med Arnt-Inge Sæter bestemt oss for å ta opp denne tradisjonen igjen.

Vi hadde planlagt en slik helg i mars i år, men på grunn koronasituasjonen måtte vi dessverre utsette hovedseminaret til våren 2021. Vi ønsker likevel å få til noe nå på høsten, så vi skal arrangere et miniseminar 31. oktober til 1. november på Skaret.

På dette kurset kommer det til å bli fokusert på smittevernregler og tiltak! Vi legger også opp til sosialisering på lørdagskvelden, og det er oppmuntra til buskspel.

Dette er kursene du kan velge mellom: (Nivå 1 er for nybegynnere. Nivå 2 er viderekomne, nivå 3 er for de som er notesterke.)
Nivå 1 - Voksne (Instruktør: Linda Elin Nygård)
Nivå 2 - Voksne (Instruktør: Kristina Farstad Bjørdal)
Nivå 3 -Voksne (Instruktør: Lars Røyseng)

Info til nivå 1: Hvis du ikke har trekkspill, så går det bra. Vi har noen instrumenter som man kan låne på kurset. Bare si fra om at du trenger å låne spill når du melder deg på.

Program:
Lørdag:
10.30: Registrering.
11.00: Kursstart
14.00: Lunsj
15.00: Kurs fortsetter.
17.00: Kurs slutt
18.00: Middag.
19.00 og utover: Sosialisering og buskspel

Søndag:
10.00: Kursstart
12.00: Lunsj
13.00: Gruppene spiller for hverandre

Notene blir sendt ut ei uke før. Ta gjerne med eget notestativ.

For påmelding til kurs eller andre henvendelser, så tar man kontakt med Marius Berglund, enten på e-post eller telefon. E-post: ntl.moreogromsdal@gmail.com. Tlf. 90921481.

Priser:
Påmeldingsavgift: 800,-
Lunsj lørdag inkludert i kursavgiften.
Middag lørdag og lunsj søndag er ikke inkludert i prisen.
Pris for middag er 240,-

Overnatting og reise:
På Skaret har de mange forskjellige overnattingsmuligheter.
De har rom/hytter fra 790,- pr. natt for 2 personer.
Gå inn på hjemmesidene for mer informasjon og booking: https://skarstua.no/

Kontaktinfo Skaret: post@skarstua.no og/eller tlf. 71268090

Eventyrlige Skaret ligger 13km fra Molde sentrum, langs RV64. Kjør østover fra sentrum, mot flyplassen og Trondheim. Når du kommer til rundkjøringen ved flyplassen, ta tredje avkjørsel i denne. Følg RV64 et stykke, ta den andre avkjørselen du kommer til, slik at du kjører den 'gamle' veien, rundt tunnelen. Da finner du oss etter noen kilometer, kjøreturen tar totalt +- 15 minutter fra sentrum. Vi håper du/dere har mulighet til å bli med på et trivelig miniseminar!

Styret i NTL Møre og Romsdal og Arnt-Inge Sæter

Trekkspillforbundet