NM i juni på Kongsberg og i september på Storefjell!

NTL-leder Odd Arne Halaas opplyser at det vil bli NM på trekkspill og torader i år. Arrangementet blir delt i to. Første del vil gå 26. juni. Hvis det blir mye påmelding, vil også 27. juni bli brukt. Andre del vil gå på Storefjell i september. (Arkivfoto)

– Nå er det klart at det blir NM på trekkspill og torader i år. Arrangementet vil bli delt i to. Klassene for trekkspillsolister, duetter, varietemusikk og kammermusikk vil bli avviklet 26. juni på Kongsberg. Hvis det blir mye påmelding, vil også 27. juni bli brukt. Hold derfor av disse datoene, sier NTL-leder Odd Arne Halaas.

Arrangementet vil bli sendt direkte på Internett. Om deltakere blir forhindret fra å reise til NM  som følge av smittevernhensyn, vil arrangøren legge til rette for at de kan delta via livestream på storskjerm med god lyd. Dette vil også bli sendt på Internett.

Gammeldans-NM og det øvrige NM-programmet vil bli kjørt til høsten på Storefjell fra 2.-5. september - sammen med Storefjelltreffen.

Mer informasjon vil komme så snart som mulig.

Per Jørund Grøthe