Troms leter etter ny kretsleder

GIKK AV: Roger Hansen gikk av som leder i NTL Troms ved kretsens årsmøte nylig. Nå letes det etter en arvtaker. (Arkivfoto)

Kretsleder Roger Hansen i Troms takket nei til gjenvalg før årsmøtet i Troms krets nylig. Han var leder i fem år. I tillegg var han medlem av kretsstyret i ti år. Hansen forteller at det nå jobbes med å skaffe en erstatter.

De øvrige i kretsstyret i Troms er Eilif Nordgård, Arthur Knutsen og Ole Rørvik. Varamedlemmer er Inge Skognes, Trond Kristiansen og Inge Voll. Revisor er Arnt Bakkejord, mens valgkomiteen består av Karl Ragnar Engstad, Bjørnar Sørensen og Ernst Olsen.

Troms krets har gjennom året vanligvis flere aktiviteter på programmet, blant annet det populære Nordnorsk trekkspilltreff, DM og ulike kurs. Men i likhet med andre kretser og arrangører, har også de måttet avlyse det meste på grunn av koronasituasjonen. Imidlertid venter de at aktiviteten vil ta seg opp igjen når samfunnssituasjonen normaliserer seg.

Per Jørund Grøthe