Konsert med Per Arne Glorvigen og Sandefjord Trekkspillorkester

12.
jan

Furu Egg har i samarbeid med Sandefjord Trekkspillorkester den store glede å invitere til konsert med Per Arne Glorvigen. Han vil da være solist med Sandefjord Trekkspillorkester.

Per Arne Glorvigen er en norsk musiker og komponist. Hans hovedinstrument er bandoneon og han er særlig kjent for sin tangomusikk. Glorvigen har vært omtalt som en av verdens ledende bandoneonister på 2000-tallet. Han var festspillmusiker ved Festspillene i Bergen i 2006.

Dette blir en forrykende tango aften, hvor det også kan bli mulighet for dans i siste del av konserten.

Men hos Furu Egg så har vi ved de aller fleste arrangementer matservering. Siden vi nå beveger oss i Argentinsk Tango verden, hva er vel da mer naturlig enn en skikkelig T-Bone steak? Den blir servert med pommes frites og bernaise saus. Og litt tilhørende grønnsaker. Til dessert serverer vi karamellisert frukt. (Og om det blir en karamellpudding på lur, det får vi se).

Sted: Furu Egg, Sandefjord