Happy Skvett og Sigmunds spiller til dans under NM

Happy Skvett (bildet) og Sigmunds er to av orkestrene som er klare for dansemusikk under NM på trekkspill og torader på Storefjell. (Foto: Privat)

NM på trekkspill og torader på Storefjell går torsdag 30. juni til søndag 3. juli. Det er nå klart at Kappspell-vinneren Happy Skvett skal spille til dans på fredag. Tidligere har vi fortalt at det kjente trønderorkesteret Sigmunds skal spille til dans på både fredag og lørdag.

Hele programmet er ennå ikke spikret. Men tilreisende i alle aldre kan i hvert fall se fram til blant annet konkurranser, konserter, god mat, buskspill og trivelig sosialt samvær i flotte omgivelser. For den som i løpet av oppholdet også har lyst til å dyrke friluftslivets gleder, er det flust av muligheter på Storefjell. Der er det både høyfjell og flott turterreng i nær sagt alle retninger.

Ta turen! Det blir noe for alle, både med og uten trekkspill! Mer info om arrangementet, overnattingsmuligheter osv? Se her. Følg også med på NTLs nettside og sosiale medier og i Trekkspillnytt for nyheter.

Skal du delta i konkurransene, så er påmeldingsfristen 1. juni. Påmelding her.