NM 2021

Velkommen til NM på trekkspill på Kongsberg 26. juni 2021! Der blir det konkurranser for trekkspillsolister, duetter, varietemusikk og kammermusikk. (Høstens arrangement på Storefjell er dessverre avlyst.)

NM arrangeres i Kongsberg Musikkteater, som har «faste seter». Men på grunn av smitterestriksjoner er det begrenset hvor mange som kan komme inn i salen. Deltakerne kan ha med seg en medfølger og en spillelærer hver.  Arrangementet vil imidlertid bli streamet på NTLs nettside og delt i sosiale medier.

Påmeldingsskjema finner du her: https://forms.gle/AxzNZQimRuoWkMTW9

Påmeldingsfrist 16. mai.

Det er ingen påmeldingsavgift til NM på trekkspill 2021, men hvis du ikke er medlem av Trekkspillforbundet, er det hyggelig om du melder deg inn. Dette kan du gjøre her.

Da får du flere medlemsfordeler, blant annet bladet Trekkspillnytt fire ganger i året, tilgang til en rekke økonomiske støtteordninger, rimelig forsikring av instrumenter og utstyr, mulighet for å delta på diverse kurs,  og rabatterte priser hos flere leverandører av blant annet musikkinstrumenter og utstyr. Du finner informasjon om oss her: https://www.trekkspillforbundet.no/

Samtykkeskjemaet må fylles ut for at vi skal kunne streame konkurransen via en offentlig link, samt at det skal være tilgjengelig sju dager på NTLs nettside i etterkant.

Det var også planlagt NM på Storefjell til høsten, men dette er avlyst.